• Головна
  • Трактор ДТЗ 504BKKU: що нового з’явилось?
Новини компаній
09:30, Вчора

Трактор ДТЗ 504BKKU: що нового з’явилось?

Новини компаній

Трактори ДТЗ давно закріпили за собою репутацію техніки, що поєднує високу надійність, продуману конструкцію та демократичну ціну. Вони впевнено працюють у різних господарствах, від невеликих фермерських підприємств до комунальних служб. І саме стабільність у щоденних навантаженнях зробила мінітрактори ДТЗ впізнаваними на українському ринку.

На цьому фоні особливої уваги заслуговує новинка ДТЗ 504BKKU — повнопривідний трактор, який отримав низку технічних оновлень, помітно додав у комфорті й уже встиг зібрати позитивні відгуки від перших власників. Це машина, в якій відчувається розвиток усієї лінійки ДТЗ, а саме потужніший двигун, модернізована ходова частина, поліпшена гідравліка та кабіна, що за рівнем оснащення наближається до легкового автомобіля.

Трактор ДТЗ 504BKKU: що нового з’явилось?, фото-1

Оновлений двигун: більше сили, менша витрата пального

У моделі ДТЗ 504BKKU застосоване перевірене часом рішення — 4-циліндровий дизель V38N з електронним упорскуванням. Він також має 50 к.с., але вирізняється покращеною паливною економічністю. У конструкції використано паливний фільтр із прокачуванням палива і датчик води, який фіксує наявність води в  пальному з індикацією на панелі приладів. Вихлопна система двигуна оснащена  резонатором, захованим під капотом, і глушником зменшеного діаметру  для більшого огляду з кабіни. а двигун вмикається та вимикається простим поворотом ключа (до речі - ключ викідний) без користування механічним важелем.В системі “дихання двигуна” використовується повітряний фільтр касетного типу з отсмоктуванням пилу вентилятором системи охолодження двигуна.Для кращого запуска двигуна в холодну пору в кожному циліндрі встановлені свічки розжарювання,а в системі керування електростартером встановлене додаткове реле аби позбутися втрат електроенергії. 

Посилена ходова частина та нова трансмісія

Трактор ДТЗ 504BKKU отримав оновлену конструкцію переднього моста, вісь редуктора інтегрована всередину обода, що зменшує ризик пошкоджень агрокультур під час роботи на нерівному ґрунті. Задній міст виконаний із запасом міцності (діаметр півосей збільшений до 65 мм), тут відчувається пріоритет на тривалу експлуатацію без зайвого сервісу. Зовнішній покажчик рівня оливи у коробці (через прозоре скло) робить регулярний контроль простим і швидким.

У комплектації з трансмісією присутня синхронізована коробка передач із формулою (4×2×2)+(4×2×2), яка забезпечує плавне перемикання й можливість оперативно змінювати напрям руху завдяки реверсу. Дводискова муфта зчеплення діаметром 10 дюймів справляється з високими навантаженнями, а шасі типу ТВ на великих шинах (передні 8.3-24,задні 11-32) додає стійкості на м’яких ґрунтах. Робоча маса становить до 2850 кг, у тому числі завдяки додатковим противагам, що покращують тягові характеристики (передня вага 80 кг,задні ваги 4х45 кг).

Гідравліка: підвищена продуктивність і точність роботи

Гідросистема трактора отримала низку практичних удосконалень. У комплектації з двигуном V38N навісний механізм має вантажопідйомність до 2175 кг і оснащений двома виносними гідроциліндрами примусової дії з керуванням як з кабіни,так і виносним зовні ричагом..В наявності 4-чотири додаткових гідровихода. Нижні тяги шаблевидної форми зі знімними “яблуками” прискорюють під’єднання знаряддя, а компресор (який вимикається) із гальмівним краном, дозволяє підключати гальмівну систему причіпа або підкачувати шини просто в полі.Для під’єднання різноманітного навісно-причіпного обладнання ВВП — знімний.Система змащування — централізована.

Трактор ДТЗ 504BKKU: що нового з’явилось?, фото-2

Кабіна: комфорт на рівні сучасної техніки

Одним із найпомітніших удосконалень став підвищений комфорт для оператора. Кабіна (знешумлена) встановлена на амортизаторах, що знижує вібрації, має рівну підлогу, підвісні педалі та велике регульоване сидіння з амортизатором,підлокітниками і регулюванням кута нахилу спинки. У ній створено хороший круговий огляд — до 360°. Обшивка акуратно зібрана, передбачені органайзери для дрібниць (в наявності невеличка холодильна коморка).

Оснащення також вразить тих, хто проводить у полі багато годин: кондиціонер, магнітола, LED-освітлення,4-ри камери заднього та бокового огляду, а також мультимедійна панель для відображення робочих параметрів.Для кращої роботи в темну годину доби використовують безщітковий генератор потужністю 1000 Ват. Перевіряють роботу електросистеми за допомогою діагностичного роз’єму, запобіжники мають систему контролю виходу їх з ладу, всі електричні роз’єми загерметизовані. 

ДТЗ 504BKKU — сильне оновлення лінійки та надійний вибір для довгострокової роботи

Повнопривідний універсальний трактор ДТЗ 504BKKU демонструє, що бренд продовжує рухатися вперед і реально прислухається до потреб своїх користувачів. У моделі відчутно підсилено ключові вузли, від гідравліки до ходової частини, а сама машина працює економно, стабільно та з тим рівнем комфорту, який суттєво впливає на якість довгих робочих змін. Саме через це трактор ДТЗ 504BKKU  уже встиг отримати позитивні відгуки і впевнено посилює позиції серії ДТЗ у сегменті 50-сильних моделей.

Варто врахувати важливий момент, що краще придбати трактор ДТЗ 504BKKU саме в офіційних дилерів ДТЗ. Саме вони забезпечують покупцеві офіційну гарантію (3 роки), доступ до розгалуженої мережі сервісних центрів по всій Україні та можливість швидко отримати оригінальні запчастини. У багатьох регіонах також працює послуга “Трактор на заміну”, що суттєво знижує ризики простою бізнесу.

Тому, якщо ви розглядаєте трактор ДТЗ 504BKKU для свого господарства чи підприємства, цей вибір виглядає практичним і стратегічно правильним. Це сучасна та продумана модель, а співпраця з офіційними дилерами гарантує, що ви отримаєте повний обсяг сервісної підтримки, на яку розраховуєте.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення