Нова хвиля ажіотажу з'явилась в Україні.
На цей раз мова йде про акцію від monobank, яку можна назвати справжньою лимонною лихоманкою. Про її початок оголосив співзасновник банку Олег Гороховський, вона присвячена 10-мільйонному клієнту сервісу.
Нова хвиля ажіотажу з'явилась в Україні.
На цей раз мова йде про акцію від monobank, яку можна назвати справжньою лимонною лихоманкою. Про її початок оголосив співзасновник банку Олег Гороховський, вона присвячена 10-мільйонному клієнту сервісу.
На честь 10 мільйонів оголошуємо полювання на лимони! Шукайте їх по всьому монобанку — правила дуже прості. Одразу попереджаю, якщо ви це почнете, ви вже не зможете зупинитися, написав він.
Правила прості:
Акція виявилася настільки популярною, що застосунок monobank тимчасово не витримав навантаження. Багато користувачів розповідають, що не можуть їм скористатись.
Понад один мільйон клієнтів знайшли хоча б один лимон! Це просто вірус. Навантаження на всі комплекси зросло у 7 разів, повідомив Гороховський.
До лимонів великою популярністю користувався Hamster Kombat - гра в месенджері Telegram з механікою "клікера" та можливістю заробітку криптовалюти. Вона зібрала понад 300 мільйонів гравців по всьому світу та призвела до перевантаження вбудованого гаманця в Telegram.
Першою та основною причиною є простота та доступність. Обидва проєкти не вимагають спеціальних знань чи значних вкладень. Хом'яка потрібно просто "клікати", а акція від monobank відбувається в звичному додатку, який вже встановлений у мільйонів людей.
По друге важливу роль відіграє елемент гри та азарту. "Полювання на лимони" — це по суті квест із розіграшем, що створює відчуття гри. "Hamster Kombat" повністю побудований на ігровій механіці, що викликає залежність.
Наступною є очікування винагороди та "халяви". У обох випадках є чіткий фінансовий стимул - реальні гроші, дорога техніка та потенційний дохід, що викликає зацікавленість людей, які хочуть отримати "легкі гроші", не прикладаючи до цього значних зусиль.
Соціальне підтвердження є останньою причиною. Коли мільйони людей починають одночасно брати участь в якійсь активності, це створює ефект "сарафанного радіо" і бажання не відставати від інших, адже цікаво також спробувати що і як.