
"Лимони" та "Хом'як": чому такі акції отримують шалену зацікавленість від українців

Нова хвиля ажіотажу з'явилась в Україні.
На цей раз мова йде про акцію від monobank, яку можна назвати справжньою лимонною лихоманкою. Про її початок оголосив співзасновник банку Олег Гороховський, вона присвячена 10-мільйонному клієнту сервісу.
На честь 10 мільйонів оголошуємо полювання на лимони! Шукайте їх по всьому монобанку — правила дуже прості. Одразу попереджаю, якщо ви це почнете, ви вже не зможете зупинитися, написав він.
Правила прості:
- хто збере 10 лимонів, бере участь у розіграші 50 iPhone 17 і отримує унікальний скін на згадку. Для дитячих карток передбачено окремий бонус - 1000 банок шоколадних монет;
- хто збере 50 лимонів - змагається за 1 000 000 гривень;
- знайти 51 лимон означає виграти BMW 3 Series, а для дітей - поїздку до Діснейленду для переможця та чотирьох друзів.
Акція виявилася настільки популярною, що застосунок monobank тимчасово не витримав навантаження. Багато користувачів розповідають, що не можуть їм скористатись.
Понад один мільйон клієнтів знайшли хоча б один лимон! Це просто вірус. Навантаження на всі комплекси зросло у 7 разів, повідомив Гороховський.
Минуле зацікавлення Хом'яком
До лимонів великою популярністю користувався Hamster Kombat - гра в месенджері Telegram з механікою "клікера" та можливістю заробітку криптовалюти. Вона зібрала понад 300 мільйонів гравців по всьому світу та призвела до перевантаження вбудованого гаманця в Telegram.
Чому такі ігри стали популярними серед українців
Першою та основною причиною є простота та доступність. Обидва проєкти не вимагають спеціальних знань чи значних вкладень. Хом'яка потрібно просто "клікати", а акція від monobank відбувається в звичному додатку, який вже встановлений у мільйонів людей.
По друге важливу роль відіграє елемент гри та азарту. "Полювання на лимони" — це по суті квест із розіграшем, що створює відчуття гри. "Hamster Kombat" повністю побудований на ігровій механіці, що викликає залежність.
Наступною є очікування винагороди та "халяви". У обох випадках є чіткий фінансовий стимул - реальні гроші, дорога техніка та потенційний дохід, що викликає зацікавленість людей, які хочуть отримати "легкі гроші", не прикладаючи до цього значних зусиль.
Соціальне підтвердження є останньою причиною. Коли мільйони людей починають одночасно брати участь в якійсь активності, це створює ефект "сарафанного радіо" і бажання не відставати від інших, адже цікаво також спробувати що і як.
Коментарі