• Головна
  • Наскільки є безпечним Інтернет, як засіб продвинення вітчизняних брендів?
10:09, 27 серпня 2015 р.

Наскільки є безпечним Інтернет, як засіб продвинення вітчизняних брендів?

В сучасному світі, Інтернет є величезним обмінником інформації та займає невід’ємне місце в житті людини в тому числі і для роботи.

Тому не дивно що з кожним днем все більше власників компаній розповсюджують та рекламують свій бренд через мережу Інтернет. Для цього в першу чергу підприємці отримують свідоцтво України на знак, з яким вони можу користуватися доменним ім’ям .ua. Таким чином не тільки популяризується та й захищається своя торгова марка.

Нажаль в Інтернеті, як і в різноманітних ринкових відносинах є місце правопорушенню, яке негативно впливає на імідж вашого підприємства. Швидкість з якою розповсюджується неправдива інформація та миттєве видалення її, є величезною проблемою для доведення вени порушника в глобальній мережі.

Для захисту вже відомих брендів та тільки створеного бізнесу ДП «Інтелзахист» створив послугу з виявлення порушення в Інтернеті шляхом фіксування web-сторінки. Це можливо зробити оперативно в будь-який час. Також надається висновок, який є доказовою базою для суду. Таким чином правопорушник не уникне покарання, навіть приховавши скоєний злочин.

Що стосується послуги Фіксація Web сторінки (screenshot) – це експертний висновок, який проводиться фахівцем судовим експертом атестованим за спеціальністю 13.1.2 «Дослідження, пов’язані з комп’ютерними програмами і компіляціями даних (базами даних)», 10.9 «Дослідження комп’ютерної техніки та програмних продуктів», 10.17 «Дослідження телекомунікаційних систем (обладнання) та засобів». Слід зазначити що представники Міністерства юстиції України, судів України, дійшли до єдиного висновку що експертний висновок (Фіксація Web сторінки) який надає Інтелзахист, формує належні і достатні докази для захисту прав інтелектуальної власності в мережі Інтернет. 

Що можна віднести до позитивних зрушень в  сфері інтелектуальної власності України? Це поява дієвого механізму захисту інтелектуальної власності в мережі Інтернет, а для великого і середнього бізнесу комплексний захист свого бренду.

Поруч разом з відомими брендами завжди існували підробки, контрафактна продукція, кіберсквотинг та багато іншого. «З такими випадками ДП «Інтелзахист» зустрічається щоденно, - повідомляє директор Віктор Ліщинський, - тому для своєчасного реагування та захисту інтелектуальної власності,  ми пропонуємо співпрацю, як з тільки створеними компаніями так і з давно існуючими брендами для захисту їхніх інтересів».

Таким чином захищаючи свої інтереси в тому числі в мережі Інтернет, можливо успішно розвиватися не хвилюючись про недобросовісних конкурентів, які всіма силами намагатимуться заплямувати репутацію, зароблену важкою працею. 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...