
Для платників податків у Харківській області відкрили новий консультаційний центр ДПС

У Харківській області розпочав роботу новий консультаційний центр Головного управління Державної податкової служби України.
Центр надає консультації платникам податків з ряду важливих питань, зокрема:
- консультації щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;
- допомога з подання таблиці даних платника податку;
- консультації щодо подання повідомлення та копій документів по заблокованим ПН/РК;
- роз'яснення щодо відповідності критеріям ризиковості платника ПДВ.
Для отримання консультацій можна звернутися за телефонами:
+38 (057)-702-85-77
+38 (057)-702-86-40
+38 (057)-702-86-65
+38 (057)-702-85-88
+38 (057)-702-85-22
Центр працює за графіком:
- Понеділок-четвер: з 08:00 до 12:00 та з 12:45 до 17:00
- П'ятниця: з 08:00 до 12:00 та з 12:45 до 15:45
Створення консультаційного центру спрямоване на поліпшення якості обслуговування платників податків та сприятиме більш ефективній взаємодії між бізнесом і податковою службою, - повідомили у Харківській обласній військовій адміністрації.

Нагадаємо, нещодавно податкова спустилася у харківську підземку: громадян обслуговують на станції метро
На станції метро "Наукова" відкрили підземну секцію Центру обслуговування платників Харківської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Харківській області.
Відтепер харків’яни зможуть отримувати адміністративні послуги навіть під час повітряної тривоги. У підземному ЦОПі є два робочих місця, де надаватимуть послуги, пов’язані з веденням державного реєстру фізичних осіб - платників податків, а також з видачею ліцензій на підакцизні товари. У міськраді пообіцяли, що такий же центр буде невдовзі відкритий на станції метро «Ярослава Мудрого». Водночас податківці готуються до обслуговування клієнтів і у ЦНАПах. Наприклад, Київський відділ обслуговування платників вже представлений у Регіональному центрі послуг.