• Головна
  • Офісні «помічники»: без чого не обійтись?
Новини компаній
12:12, 10 січня

Офісні «помічники»: без чого не обійтись?

Новини компаній

Офіс – те місце, де щодня проводиться робота з великою кількістю документів. Для їх збереження та правильного зберігання потрібно провести скріплення. У цьому питанні актуальністю користуються біндери, які тішать доступністю і практичністю у використанні. Брошурувальник потрібно купити з кількох причин: організація внутрішнього архіву, оформлення наукових праць, скріплення робочої документації.

Офісні «помічники»: без чого не обійтись?, фото-1

Для підбору потрібного варіанту необхідно врахувати: розмір паперів, вид пружин, тип отвору (круглі або прямокутні), можливість зняття кріплення та проведення повторного скріплення, кут розвороту. Вартість пристрою залежатиме від якості його конструкції та технічних особливостей. Брошурувальник знадобиться не тільки в офісі, а й у навчальних закладах.

«Знищувач»: як зберегти конфіденційність?

Робота із документами – великий потік інформації. Згодом, вона втрачає актуальність для компанії, але для шахраїв може стати цінною знахідкою. Не виключено, що залишені папери з конфіденційними даними можуть завдати шкоди компанії. У цій ситуації будуть потрібні знищувачі паперу, які всього за кілька годин перетворять документи на дрібні шматочки. Чим небезпечно викидати папери цілісними?

  • Можливість порушити закон щодо персональних даних;
  • Крадіжка особистої інформації, яка завдає шкоди компанії або людині;

У продажу є різноманітність знищувачів паперу, тому потрібно знати, як зробити вибір. Далеко не в кожному випадку потрібно прагнути максимальної секретності.

Правила підбору

Критеріями, які потрібно враховувати при пошуку відповідного варіанту, є:

  • Тип нарізки – крихта, перехресна або поздовжня. Який варіант вам підійде? Залежить від ступеня безпеки, який необхідно забезпечити;
  • Кількість паперів, які можна знищити одночасно. Цей параметр залежить від потужності пристрою, розміру лотка та виду лез. Середній показник – від 20 до 50 аркушів;
  • Розмір кошика – з метою заощадити час, краще купувати шредер із збільшеним відсіком для сміття;

Технічні характеристики поділяють обладнання на:

  • Архівне – пристрій промислового типу з високою потужністю та швидкістю роботи. Папір після обробки не підлягає відновленню;
  • Офісне – універсальний варіант із якісною конструкцією. На ньому можна проводити нарізання документів, банківських карток. Переважно апарати мають збільшений лоток;
  • Персональне – особливість полягає у мінімальному рівні секретності та пропускної можливості. Техніка потрібна для періодичного застосування вдома;

Звичайно ж, при виборі між варіантами, що сподобалися, потрібно враховувати такі характеристики:

  • Потужність двигуна. Чим вище вона буде, тим оперативніше пристрій впорається із завданням;
  • Рівень таємності – залежить від того, наскільки дрібно проводиться нарізка;
  • Методика виробництва ножів: набірні, монолітні;
  • Вид подрібнення;
  • Наявність додаткових функцій;

Шредери стали невід'ємною частиною офісної та банківської роботи, оскільки лише за кілька секунд дозволяють провести обробку паперу. Вартість обладнання залежить від технічних особливостей та рівня таємності. Професійний пристрій не може коштувати дешево – це доведений факт.

Облаштування офісу

Обладнання робочого місця всім необхідним дозволяє гарантувати ефективність роботи і спрощувати щоденні завдання. Наприклад, такі невеликі пристосування, як біндери, допоможуть легко скріпити документи, а шредери – знищити їх за потреби. Купуючи техніку від перевіреного виробника, сумніватися в її продуктивності не доведеться.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...