• Головна
  • Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace
Новини компаній
15:00, 25 серпня 2023 р.

Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace

Новини компаній
Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace, фото-1

Як за допомогою HelperCRM заощадити близько 60 годин на місяць, підвищити LTV на 35% і отримати 95% онлайн-записів? Розповімо на прикладі кейса барбершопа RBplace.

RBplace - це барбершоп у Харкові з різноманітними послугами для чоловіків. Усі майстри - професіонали своєї справи з багаторічним досвідом. У барбершопі надають послуги стрижки, гоління, оренди робочого місця і проводять навчальні курси.

"Ми не могли розвивати бізнес, тому що щодня витрачали купу часу на операційні завдання"

У RBplace, як і в будь-якому іншому бізнесі, було безліч щоденних операційних завдань. Це включало в себе запис клієнтів, облік абонементів, контроль за графіком майстрів, облік матеріалів та інвентарю, а також обробку зворотного зв'язку від клієнтів.

Щоранку починалося з перевірки записів на день, що іноді призводило до подвійних записів або помилок у розкладі. Потім слідувало уточнення деталей із клієнтами телефоном або через месенджери, що забирало багато часу.

Облік клієнтів вівся вручну, що створювало простір для помилок. Наприклад, могли загубитися дані про оплату або про дату і час відвідування. Це призводило до невдоволення клієнтів і втрати довіри до нашого барбершопу.

Крім того, була потрібна постійна взаємодія з майстрами: уточнення їхнього графіка, перенесення записів, обговорення відгуків клієнтів і багато інших моментів.

Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace, фото-2

Усі ці завдання забирали в нас час, який можна було витратити на розвиток бізнесу, залучення нових клієнтів, поліпшення якості послуг і багато інших важливих аспектів. Нам стало зрозуміло, що без автоматизації та оптимізації цих процесів подальше зростання і розвиток бізнесу буде ускладнено.

Helper CRM

Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace, фото-3

Офіційний сайт - https://helpercrm.com/

Ми витрачали на рутину занадто багато часу, тому вирішили розібратися з цією проблемою. Для нас було важливо знайти програму, яка була б простою і зручною.

Під час вибору CRM-системи для нашого барбершопу ми розглядали кілька варіантів. Однак, у процесі вивчення пропозицій на ринку, нас особливо привернула увага HelperCRM. І ось чому:

  • Гнучкість системи: Helper CRM пропонує широкий спектр інструментів, які можна налаштувати під конкретні завдання нашого барбершопа. Це дало нам змогу інтегрувати систему без зайвих складнощів і додаткових витрат.
  • Інтуїтивний інтерфейс: Платформа виявилася доброзичливою і зрозумілою навіть для тих із нас, хто раніше не стикався з CRM-системами. Це скоротило час на навчання й адаптацію.
  • Безпека даних: Helper CRM приділяє особливу увагу захисту даних клієнтів, що для нас було критично важливо. Ми були впевнені, що інформація про наших клієнтів перебуває в безпеці.
  • Масштабованість: Розуміючи, що наш бізнес буде рости, ми шукали систему, яка зможе "рости" разом із нами. Helper CRM надає можливість легко додавати нові функції та розширювати можливості відповідно до зростання бізнесу.
  • Уважне ставлення менеджера: Від самого початку нашого спілкування менеджер Helper CRM виявив щирий інтерес до нашого бізнесу. Він не тільки відповів на всі наші запитання, а й запропонував індивідуальні рішення для наших унікальних потреб.

З огляду на всі перераховані вище переваги та професіоналізм команди HelperCRM, вибір був очевидний. Ми були впевнені, що робимо правильний крок у напрямку автоматизації та оптимізації нашого бізнесу.

Впровадження та результати

Як за тиждень організувати онлайн-запис і отримати через нього 95% бронювань. Кейс барбершопа RBplace, фото-4

Система HelperCRM автоматизувала основні завдання, які мені доводилося виконувати вручну:

  • Запис на послуги через телефон або месенджери став автоматизованим.
  • Облік клієнтів перейшов з Excel у Helper CRM, що зменшило кількість помилок.
  • Відвідування тепер списуються автоматично.
  • Повідомлення про термін дії абонемента тепер надсилаються автоматично через чат-бота для Viber, Telegram або через особисті повідомлення в Instagram.
  • Майстри бачать свій розклад у мобільному застосунку HelperCRM.

"За перші п'ять днів у нас з'явилося понад 70 онлайн-заявок"

Процес налаштування виявився нескладним завдяки підтримці менеджера HelperCRM. Він швидко відповідав на запитання і допомагав на кожному етапі.

З появою Helper CRM всій команді стало зручніше працювати. Майстри бачать свій розклад через застосунок, не потрібно уточнювати інформацію про записи та графік роботи у мене - все оновлюється автоматично.

Яких результатів досягли за місяць роботи з Helper CRM

  • Збільшили кількість відгуків у 6 разів.
  • 95% записів створюються онлайн.
  • Економимо до 60 годин на місяць.
  • Підвищили LTV на 35%.
  • Розширили асортимент послуг.

Завдяки HelperCRM ми стали економити на місяць близько 60 годин. Це дало нам змогу зосередитися на розвитку бізнесу та поліпшенні якості обслуговування. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...