• Головна
  • Гофроящики - нове виробництво у Харкові, Компанії Бруссонет
Новини компаній
12:13, 26 липня 2023 р.

Гофроящики - нове виробництво у Харкові, Компанії Бруссонет

Новини компаній


Український виробник упаковки з гофрокартону, Компанія Бруссонет, заявила про відкриття нової виробничої дільниці в Харківській області. Незважаючи на виклики сьогодення, керівники компанії впевнені, що відкриття нового цеху в прифронтовому Харкові дасть змогу збільшити кількість робочих місць, а також вирішити питання насичення регіону високоякісною гофротарою.

Чому саме гофроящики?

Гофроящики є одним із найпоширеніших і найдешевших видів упакування на ринку. Широко використовуються як малими бізнесами для пакування посилок і доставки товарів покупцям, так і великими компаніями, які займаються виробництвом і збутом продукції. Телевізори, холодильники, меблі, одяг і навіть продукти харчування - все це доставляється і транспортується з використанням гофроящиків.

На сьогоднішній день, гофроящик є найбільш конкурентоспроможним пакувальним рішенням на ринку України. Широкий попит і відносна доступність виготовлення роблять цю нішу оптимальною для створення нових підприємств або масштабування вже наявних потужностей. Тож не дивно, що Компанія Бруссонет - у рамках стратегії з диверсифікації розміщення виробничих об'єктів, вирішила відкрити в рідному Харкові виробництво з виготовлення картонних коробок.

Ключовою особливістю, саме цієї ділянки компанії, крім сучасного та інноваційного обладнання, є можливість як масового випуску широкого асортименту гофропродукції. Так і малотиражне виробництво гофротари. Крім стандартних гофрокоробів, компанія тепер має можливість випускати величезний асортимент картонних коробок і будь-якої іншої продукції з картону і гофрокартону малими тиражами. Аж до штучних моделей і дослідних зразків.

Чому кастомне пакування і маленькі тиражі?

Кастомне пакування - тобто, індивідуальне. Відрізняється від стандартних зразків продукції і володіє набором унікальних і персональних характеристик відповідно до вимог замовника.

Персоналізація і варіативність - це два головні напрямки, які допомагають досягати успіху в бізнесі. 

На практиці для клієнтів компанії це означає:

Можливість замовити індивідуальну упаковку рівно в тій кількості, яка їм необхідна. Це може бути особливо актуально для презентацій, проведення спеціальних маркетингових заходів, необхідності забезпечити упаковкою невелику партію продукції та й банально з метою оптимізації складських запасів упакування.

Можливість бути більш оперативними. Зазвичай, маленькі тиражі виробляються швидше ніж великі замовлення. Це дозволяє покупцеві отримати готову продукцію швидше.

Можливість експериментувати з упаковкою. Якщо замовник хоче спробувати новий дизайн упаковки або перевірити як реагують споживачі на зміни в дизайні, невеликий тираж надає можливість зробити це без великих ризиків.

Можливість бути більш гнучкішими: у разі змін у бренді, дизайні або інформації на упаковці - можливість купити коробки невеликою партією спрощує прийняття рішень і дає можливість швидко внести необхідні корективи.

Можливість бути більш привабливими для своїх клієнтів. Все нове і яскраве - приваблює. Унікальна і якісно виконана упаковка може стати відмінною рисою бренду, привертаючи увагу клієнтів і виділяючись на полиці.

Загалом, можливість замовити індивідуальну кастомну упаковку з унікальним дизайном, при цьому малою партією, дає покупцеві більшу гнучкість, економію і можливість експериментувати. 

Отримати більш детальну інформацію та ознайомитися з асортиментом Компанії Бруссонет, можна в інтернет магазині компанії - Bru.Store

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Бруссонет
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...