Гофроящики - нове виробництво у Харкові, Компанії Бруссонет
Український виробник упаковки з гофрокартону, Компанія Бруссонет, заявила про відкриття нової виробничої дільниці в Харківській області. Незважаючи на виклики сьогодення, керівники компанії впевнені, що відкриття нового цеху в прифронтовому Харкові дасть змогу збільшити кількість робочих місць, а також вирішити питання насичення регіону високоякісною гофротарою.
Чому саме гофроящики?
Гофроящики є одним із найпоширеніших і найдешевших видів упакування на ринку. Широко використовуються як малими бізнесами для пакування посилок і доставки товарів покупцям, так і великими компаніями, які займаються виробництвом і збутом продукції. Телевізори, холодильники, меблі, одяг і навіть продукти харчування - все це доставляється і транспортується з використанням гофроящиків.
На сьогоднішній день, гофроящик є найбільш конкурентоспроможним пакувальним рішенням на ринку України. Широкий попит і відносна доступність виготовлення роблять цю нішу оптимальною для створення нових підприємств або масштабування вже наявних потужностей. Тож не дивно, що Компанія Бруссонет - у рамках стратегії з диверсифікації розміщення виробничих об'єктів, вирішила відкрити в рідному Харкові виробництво з виготовлення картонних коробок.
Ключовою особливістю, саме цієї ділянки компанії, крім сучасного та інноваційного обладнання, є можливість як масового випуску широкого асортименту гофропродукції. Так і малотиражне виробництво гофротари. Крім стандартних гофрокоробів, компанія тепер має можливість випускати величезний асортимент картонних коробок і будь-якої іншої продукції з картону і гофрокартону малими тиражами. Аж до штучних моделей і дослідних зразків.
Чому кастомне пакування і маленькі тиражі?
Кастомне пакування - тобто, індивідуальне. Відрізняється від стандартних зразків продукції і володіє набором унікальних і персональних характеристик відповідно до вимог замовника.
Персоналізація і варіативність - це два головні напрямки, які допомагають досягати успіху в бізнесі.
На практиці для клієнтів компанії це означає:
Можливість замовити індивідуальну упаковку рівно в тій кількості, яка їм необхідна. Це може бути особливо актуально для презентацій, проведення спеціальних маркетингових заходів, необхідності забезпечити упаковкою невелику партію продукції та й банально з метою оптимізації складських запасів упакування.
Можливість бути більш оперативними. Зазвичай, маленькі тиражі виробляються швидше ніж великі замовлення. Це дозволяє покупцеві отримати готову продукцію швидше.
Можливість експериментувати з упаковкою. Якщо замовник хоче спробувати новий дизайн упаковки або перевірити як реагують споживачі на зміни в дизайні, невеликий тираж надає можливість зробити це без великих ризиків.
Можливість бути більш гнучкішими: у разі змін у бренді, дизайні або інформації на упаковці - можливість купити коробки невеликою партією спрощує прийняття рішень і дає можливість швидко внести необхідні корективи.
Можливість бути більш привабливими для своїх клієнтів. Все нове і яскраве - приваблює. Унікальна і якісно виконана упаковка може стати відмінною рисою бренду, привертаючи увагу клієнтів і виділяючись на полиці.
Загалом, можливість замовити індивідуальну кастомну упаковку з унікальним дизайном, при цьому малою партією, дає покупцеві більшу гнучкість, економію і можливість експериментувати.
Отримати більш детальну інформацію та ознайомитися з асортиментом Компанії Бруссонет, можна в інтернет магазині компанії - Bru.Store