Як тримати у тонусі комп'ютерну техніку в офісі - пара варіантів
Робота будь-якого сучасного офісу не обходиться без використання комп'ютерної техніки, залученої практично до всіх бізнес-процесів. В рамках діяльності компанії всі ПК або ноутбуки об'єднуються в єдину мережу, для підтримки безперебійної та злагодженої роботи якої потрібний сисадмін або команда IT-фахівців. Сама комп'ютерна техніка також потребує постійного обслуговування, навіть якщо вона працює в нормальному режимі. Діагностика та профілактика дозволяє продовжити її ресурс, максимально відстрочивши необхідність ремонту.
Комп'ютерна система офісу не може існувати та функціонувати автономно. Вона потребує спеціаліста, який підтримуватиме її тонус, забезпечуючи ефективну роботу. На цьому етапі перед власником або керівником бізнесу постає питання: як вирішити це завдання з мінімальними вкладеннями фінансових, часових, трудових ресурсів. Є два рішення: створення власного підрозділу IT-фахівців або передача функцій обслуговування комп'ютерної мережі на аутсорс. Наразі IT послуги у Києві та інших містах надаються спеціалізованими організаціями.
Варіант 1: створення відділу у межах компанії
На перший погляд здається, що цей шлях простіше і стабільніше, оскільки керівник компанії має можливість контролювати і координувати роботу своїх підлеглих. З іншого боку, організація IT-підрозділу передбачає вирішення нових завдань:
- Необхідність технічного оснащення відділу сучасними технологіями та інструментами.
- Добір кваліфікованого персоналу. Як відомо, цей ресурс на ринку праці завжди представлений в обмеженій кількості.
- Щомісячна виплата заробітних плат працівникам. Це додатково пов'язане з оплатою податків та збільшенням навантаження на бухгалтерію.
- Вирішення питань контролю та управління підрозділом. Такі другорядні завдання забирають час керівництва, відволікаючи його від завдань, безпосередньо пов'язаних з цілями бізнесу.
Варіант 2: передача IT-функцій на аутсорс
За умови грамотного вибору виконавця цей спосіб підтримки роботи комп'ютерної мережі в офісі має низку переваг:
- економічність. Послуги сторонніх IT-фахівців надаються на підставі договору, в якому прописується перелік робіт та зона відповідальності виконавців. У результаті замовник не переплачує, оскільки розрахунок кінцевої суми гранично прозорий;
- висока якість. Звернення до фірми, що надає IT-послуги, дозволяє задіяти у процесі обслуговування комп'ютерної техніки команду професійних фахівців;
- вивільнення часу персоналу компанії за рахунок перекладання відповідальності за IT-сферу на плечі сторонньої організації. Завдяки цьому з'являється додатковий час на вирішення ключових завдань, реалізацію стратегії та розвиток бізнесу;
- комплексний підхід. Професійні ІТ-організації пропонують весь спектр послуг з підтримки комп'ютерної мережі офісу в тонусі. Він включає як програмне (установка та налаштування нового ПЗ, боротьба з вірусами, відновлення даних та резервне копіювання), так і апаратне (діагностика, профілактика та ремонт комп'ютерної техніки, підключення принтерів, сканерів та іншої оргтехніки) забезпечення;
- надання додаткових послуг. IT-спеціалісти можуть перевести офіс на віддалену роботу, організувати IP-телефонію, спроєктувати, встановити та під'єднати систему відеоспостереження тощо.
В результаті за помірну плату компанія отримує професійні, своєчасні та комплексні послуги без додаткової відповідальності та при одночасному скороченні кількох постійних статей витрат.