• Головна
  • Як тримати у тонусі комп'ютерну техніку в офісі - пара варіантів
Новини компаній
11:00, 13 січня 2023 р.

Як тримати у тонусі комп'ютерну техніку в офісі - пара варіантів

Новини компаній

Робота будь-якого сучасного офісу не обходиться без використання комп'ютерної техніки, залученої практично до всіх бізнес-процесів. В рамках діяльності компанії всі ПК або ноутбуки об'єднуються в єдину мережу, для підтримки безперебійної та злагодженої роботи якої потрібний сисадмін або команда IT-фахівців. Сама комп'ютерна техніка також потребує постійного обслуговування, навіть якщо вона працює в нормальному режимі. Діагностика та профілактика дозволяє продовжити її ресурс, максимально відстрочивши необхідність ремонту.

Як тримати у тонусі комп'ютерну техніку в офісі - пара варіантів, фото-1

Комп'ютерна система офісу не може існувати та функціонувати автономно. Вона потребує спеціаліста, який підтримуватиме її тонус, забезпечуючи ефективну роботу. На цьому етапі перед власником або керівником бізнесу постає питання: як вирішити це завдання з мінімальними вкладеннями фінансових, часових, трудових ресурсів. Є два рішення: створення власного підрозділу IT-фахівців або передача функцій обслуговування комп'ютерної мережі на аутсорс. Наразі IT послуги у Києві та інших містах надаються спеціалізованими організаціями.

Варіант 1: створення відділу у межах компанії

На перший погляд здається, що цей шлях простіше і стабільніше, оскільки керівник компанії має можливість контролювати і координувати роботу своїх підлеглих. З іншого боку, організація IT-підрозділу передбачає вирішення нових завдань:

  • Необхідність технічного оснащення відділу сучасними технологіями та інструментами.
  • Добір кваліфікованого персоналу. Як відомо, цей ресурс на ринку праці завжди представлений в обмеженій кількості.
  • Щомісячна виплата заробітних плат працівникам. Це додатково пов'язане з оплатою податків та збільшенням навантаження на бухгалтерію.
  • Вирішення питань контролю та управління підрозділом. Такі другорядні завдання забирають час керівництва, відволікаючи його від завдань, безпосередньо пов'язаних з цілями бізнесу.

Варіант 2: передача IT-функцій на аутсорс

За умови грамотного вибору виконавця цей спосіб підтримки роботи комп'ютерної мережі в офісі має низку переваг:

  • економічність. Послуги сторонніх IT-фахівців надаються на підставі договору, в якому прописується перелік робіт та зона відповідальності виконавців. У результаті замовник не переплачує, оскільки розрахунок кінцевої суми гранично прозорий;
  • висока якість. Звернення до фірми, що надає IT-послуги, дозволяє задіяти у процесі обслуговування комп'ютерної техніки команду професійних фахівців;
  • вивільнення часу персоналу компанії за рахунок перекладання відповідальності за IT-сферу на плечі сторонньої організації. Завдяки цьому з'являється додатковий час на вирішення ключових завдань, реалізацію стратегії та розвиток бізнесу;
  • комплексний підхід. Професійні ІТ-організації пропонують весь спектр послуг з підтримки комп'ютерної мережі офісу в тонусі. Він включає як програмне (установка та налаштування нового ПЗ, боротьба з вірусами, відновлення даних та резервне копіювання), так і апаратне (діагностика, профілактика та ремонт комп'ютерної техніки, підключення принтерів, сканерів та іншої оргтехніки) забезпечення;
  • надання додаткових послуг. IT-спеціалісти можуть перевести офіс на віддалену роботу, організувати IP-телефонію, спроєктувати, встановити та під'єднати систему відеоспостереження тощо.

В результаті за помірну плату компанія отримує професійні, своєчасні та комплексні послуги без додаткової відповідальності та при одночасному скороченні кількох постійних статей витрат.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...