• Головна
  • Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО
17:11, 2 листопада 2022 р.

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО

Десять цікавих фактів про Харківське метро.

Метрополітен Харкова - основний спосіб пересування для багатьох містян, а з початком повномасштабної війни ще й надійне укриття від ворожих обстрілів. Харківську "підземку" запустили у 1975 році, на той момент вона стала другою в Україні після київської. І це лише один з цікавих фактів, про який могли не знати навіть корінні харків'яни.

Редакція сайту 057 розповідає десять цікавих фактів про Харківське метро.

Найглибша станція

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-1

Найглибшою станцією Харківського метрополітену є станція "Пушкінська". Її глибина - близько 35 метрів.

Перший день

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-2

В перший день роботи у 1975 році поїзди Харківського метрополітену перевезли 413 тисяч пасажирів.

Найкоротший перегін

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-3

Найкоротшим перегоном Харківської "підземки" є перегін "Архітектора Бекетова" - "Держпром". Його довжина - 771 метр, а час руху поїзду між станціями складає 1 хвилину 50 секунд.

"Класичний трикутник"

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-4

Харківське метро побудоване за "хитрою" схемою "класичного трикутника". Вона дозволяє пасажирам робити лише одну пересадку.

Найдовший перегін

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-5

Найдовшим перегоном Харківського метрополітену є перегін "Київська" - "Академіка Барабашова". Його довжина - 2407 метрів, а час руху поїзду між станціями складає 3 хвилини 15 секунд.

Мільйонний харків'янин

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-6

Причиною будівництва Харківської "підземки" є мільйонний містянин. У 1962 році Харків став містом-мільйонником і за негласними "совковими" стандартами міг розраховувати на дозвіл будувати у себе метро.

Середня швидкість

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-7

Середня швидкість поїздів Харківського метро становить 35,6 кілометрів на годину. Хоча до 1990 року поїзди рухалися із середньою швидкістю 42,1 кілометри на годину.

Студенти-будівники

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-8

Харківський метрополітен будували не лише професійні робітники, а й студенти харківських вишів, учні ПТУ і технікумів. Такі "студентські" бригади практикувалися весь період будівництва.

Чотирьохвагонні поїзди

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-9

З 15 липня 2001 по 15 січня 2003 року на Олексіївській лінії Харківської "підземки" курсували тільки чотирьохвагонні поїзди. Таке нововведення прийняли через низький пасажиропотік і необхідність капітального ремонту поїздів.

Місця станцій

Метрополітен Харкова. ТОП-10 цікавих фактів про місцеву "підземку", - ФОТО, фото-10

Спочатку станцію Харківського метро "Центральний Ринок" планували зробити у районі Благовіщенського собору. В то же час станцію "Площа Конституції" планувалася в районі ресторану "Центральний".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#метрополітен #харків #цікаві #факти #підземка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...