• Головна
  • БІЛО — прорив на молочному ринку. Як вдалося запустити бренд з нуля під час карантину
Новини компаній
17:00, 12 листопада 2021 р.

БІЛО — прорив на молочному ринку. Як вдалося запустити бренд з нуля під час карантину

Новини компаній
БІЛО — прорив на молочному ринку. Як вдалося запустити бренд з нуля під час карантину, фото-1

Нині молочна галузь у глибокій кризі. Зменшується виробництво молока, збільшується імпорт молочної продукції. І залишаться на національному ринку лише кращі з кращих. Для декого криза — новий виклик для подальшої роботи. Як приклад, компанія «Білоцерківська агропромислова група» з Полтавщини створила новий бренд молочної продукції БІЛО. І гучно увійшла на національний ринок.

Запуск бренду під час карантину — чи реально?

Протягом останніх років молочна галузь України знаходиться в досить глибокій кризі: скорочується загальне виробництво молока, все менше надходить молока на переробку. За перші шість місяців 2021 року в Україні вироблено молока на 5,6% менше, ніж за цей же період торік, натомість зростає імпорт молочної продукції. Про це говорять в об’єднанні «Спілка молочних підприємств України».

БІЛО — прорив на молочному ринку. Як вдалося запустити бренд з нуля під час карантину, фото-2

Суттєво вплинула на бізнес і пандемія Covid-19. Але дехто у цей час не чекав розв’язання проблем, а посилено працював. У цей час амбітна команда «Білоцерківської агропромислової групи» створювала новий бренд молочної продукції БІЛО. Навесні 2021 року компанія заявила про новий сир БІЛО у мінімалістичних упаковках. А кілька місяців тому на полицях супермаркетів з’явилося біло-барвінкове масло. На черзі — запуск новинок.

— Маємо амбітні плани на найближчі роки: запуск нових виробничих потужностей та лінійки БІЛОпродуктів. Наша філософія — живи своє щасливе життя, а силу та енергію нададуть наші БІЛОпродукти, — зазначає директор «Білоцерківської агропромислової групи» Роман Коваленко.

БІЛО — прорив на молочному ринку. Як вдалося запустити бренд з нуля під час карантину, фото-3

Як бренду вдалося створити фан-клуб біло-барвінкового сиру та масла?

Бренд БІЛО зараз всюди в Інстаграм, ТікТок. Люди «вірусно» підхоплюють ідеї фотосесій перекусу сиром і публікують на своїх сторінках фото сирних грудочок. Інколи їдять їх просто руками. До речі, і Майкл Щур у випуску «Телебачення Торонто» теж посеред новин влаштував майстер-клас з поїдання сиру руками. І це лише за пів року існування бренду. Що зачепило людей?

— В українській молочній галузі існують кліше, які роблять бренди передбачуваними. Ми відмовилися від традиційних образів: корів, глечиків, сільських хатинок. Бренд БІЛО орієнтується на сучасну, активну аудиторію. Для нас немає нічого неможливо. Масло з розміром, як стадіон? Можемо! Фотосесії сиру у брендових сумках — чому ні? Ми робимо традицію модною і доводимо, що сир — модний і корисний перекус, — зауважує директорка з маркетингу «Білоцерківської агропромислової групи» Оксана Стець.

Бренд БІЛО став популярним серед блогерів-мільйонників, тіктокерів. І це лише початок шляху бренду.

Українські vs світові бренди: хто сильніший на ринку

Українським брендам важко конкурувати з відомими світовими. Але найголовніше — достукатися до серця і свідомості клієнтів. Хоча це вдається лише одиницям. Як приклад, «Білоцерківська агропромислова група» уже багато років експортує продукцію закордон. Сухе молоко та масло знають та смакують у понад 70 країнах світу. І на національному ринку компанія теж серед лідерів і не збирається поступатися.

— За результатами 2020 року компанія опинилася у трійці кращих серед українських виробників кисломолочного сиру. А також — у п’ятірці серед виробників солодковершкового масла. Впевнені, що споживачам будуть до вподоби й наші продукти бренду БІЛО, — зазначає голова ради директорів "Білоцерківської агропромислової групи" Віктор Кордубан

Конкуренція на національному ринку для українських виробників сильна і тяжка. Але, ймовірно, це залежить і від команди, цілей, куди рухається компанія. Дехто опускає руки й не вступає у боротьбу із закріпленими на своїх позиціях світовими брендами. Але той, хто ризикує, може про себе заявити, як про сильного гравця, і стати конкурентоспроможним. І, звісно ж, закохати у свій бренд споживачів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...