Toyota RAV4 Hybrid в комплектації Live від 675 000 грн

Гібридна досконалість

В епоху тотальної моди на електромобілі і плагін-гібриди Toyota стоїть осібно, зверхньо дивлячись на шалені перегони майже всіх виробників в їх розробці. Японський бренд залишається вірним своїй схемі класичного непідзаряжаємого гібрида. Причому компанія не тільки змогла довести цю ідею до абсолютної досконалості, але і зробила гібриди максимально доступними в порівнянні зі звичайними бензиновими версіями. У всякому разі, на прикладі нового RAV4 різниця у вартості бензинової і гібридної машини становить не так вже й багато.

І гібридний RAV4 справді винагороджує кредит довіри масою цікавих відчуттів, в тому числі й економією. Рух по місту з витратою в 4,2 км на сотню - це цілком нормальні показники з поїздками в неминучих тягнучках.

При цьому, хочете ви чи ні, гібрид м’яко, але впевнено змушує змінювати ваші водійські звички. Ви буквально з першого кілометра втягуєтеся в цікаву гру з електросистемою автомобіля - вона робить все, щоб вам подобалося економити!

Граючись гібридом

Найазартніший етап гри - щоб стрілка економетра не перескочила позначку Eco і RAV4 рухався на електротязі: без шуму, пилу та вихлопу. При цьому без надто ювелірної гри з педаллю акселератора.

RAV4 швидко навчить вас використовувати будь-яку можливість для відключення бензинового двигуна і підзарядки батареї. До речі, поповнює свій заряд вона досить швидко, та й прощається з ним нескоро: навіть на 3/4 зарядки можна запросто проїхати на електротязі кілометрів зо три в міському темпі. У вашій техніці розгону з’являються майже тролейбусні прийоми управління: розігнали машину в гібридному режимі, з підключенням ДВС - відпустили праву педаль - і потім підтримуєте швидкість однієї електротягою.

Рекуперація автоматична, і дозувати її можна тільки педаллю гальма. Спочатку може здатися, що потрібен де-небудь хитрий важіль або кнопки для посилення або зменшення рекуперації при відпустці акселератора. Але все ж таки слід підкоритися спокійному м’якому комфорту RAV4 і зрозуміти, що ось так - без зайвих складнощів - і справді зручніше.

З пробками у кросовера немає проблем: зазвичай RAV4 здатний поштовхатися в заторі, не витративши ні краплі бензину. А як же приємно на в’їзді в житлову зону вибрати чисто електричний режим EVModeі заїхати у двір без єдиного грама вихлопу! Бентежить тільки одне: «равлик» при цьому абсолютно безшумний, навіть шинами НЕ шарудить - так що здатний запросто налякати, беззвучно крадькома, своєю появою безтурботних дворових пішоходів.

Навіть в спортивному режимі RAV4 по повній використовує електрику - і теж при першій нагоді відключає бензиновий мотор. Якщо педаль від душі придавити, то автомобіль розганяється з абсолютно однаковою жвавістю що в «еко», що в «спорті».

Зізнайтеся - ви ж явно хочете, щоб і керованість була витонченою, і плавність ходу приємно комфортна? І саме RAV4 - приклад цієї самої рідкості. Шасі вийшло дуже розумним! Кросовер без питань спритно занурює в повороти і щедрий на приємне відчуття відмінної слухняності. Але ще миліше на наших дорогах нерозбірливість до них. Ходова без образ проковтує шпильки і різкості, звернені в її сторону щербатих асфальтом та шкідливими лежачими поліцейськими. До речі, підозрюю, що гібрид в силу більшої маси виявиться м’якше чисто бензинового побратима. Власне - ще один плюс йому в карму!

Цікаво, що у гібридного RAV4, по суті, практично немає конкурентів на нашому ринку - адже в масовому сегменті у нас все ще майже ніхто не наважується торгувати гібридами.

У дилерському центрі Тойота Харків «Автоарт» вартість гібридного RAV4 нехай і трохи вище, ніж у звичайного, але варто відзначити, що RAV4 частково відіб’є вкладення помітною економією на паливі і техобслуговуванні. Та й взагалі — з таким надихаючим витратою палива по місту і невеликою різницею в ціні з бензиновим варіантом ToyotaRAV4 Hybridпровокаційно ставить під сумнів доцільність існування і покупки електромобіля.

Особливості Toyota RAV4

ToyotaRAV4 створений для того, щоб виділятися завдяки яскравому дизайну та отримувати задоволення від керування.

ДИЗАЙН

Потужний та великий кузов RAV4 привертає до себе увагу. Елегантні та унікальні світлодеодні фари разом зі сміливим сілуетом профілю роблять йоно вишуканим та неповторним.

ІНТЕР’ЄР спроектований під ваші потреби

Вишуканий, особливий та просторий RAV4 має сучасний ретельно продуманий салон.

Не схожий на жоден кросовер

Інноваційна платформа TNGAдозволила зменшити вагу, знизити центр ваги автомобіли та водночас збільшити жорсткість шасі та видимість для водія. Як резільтат — позашляховик з винятковими можливостями.

Більш детальну інформацію ви можете отримати в нашому дилерському центрі Тойота Автоарт вул. Шевченка, 334 або за телефоном:

+38(057) 7632222

+38 (095) 763 2222

+38 (067) 763 2222

Веб-сайт: https://toyota.kh.ua

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии