• Главная
  • Харківська влада фінансує власну піар-кампанію за рахунок платників податків
12:06, 10 мая 2011 г.

Харківська влада фінансує власну піар-кампанію за рахунок платників податків

Майже 14 мільйонів гривень підуть на газети міськради та обласної ради, де або замало представлені, або взагалі не знайшлося місця для інших фракцій, окрім «Партії регіонів». Політолог Валерій Дудко, коментуючи ситуацію, зазначив, що правляча партія зробила з місцевих рад свій власний агітаційний пункт. "Фінансування цих видань здійснюється за кошти платників податків, виділяються вони централізовано, як елемент підготовки до нової виборчої компанії",-каже Дудко.

Політолог Володимир Нікітін навпаки називає програму інформаційного розвитку регіону "кроком уперед". За його словами, йдеться у першу чергу про врятування друкованих видань обласної та районних у області рад. Вони не заробляють на передплаті, у деяких немає навіть веб-сайтів. "29 мільйонів гривень на 5 років. По 5 мільйонів на рік. Це не дуже багато, коли врахувати усю купу проблем, що накопичилися у минулі роки", - каже Нікітін.

Майже 3 мільйони гривень Харківська обласна рада виділяє на створення Регіонального інформаційного центру. Фактично це "банк офіційних даних" про діяльність місцевої влади. Можливо ЗМІ за користування ним доведеться ще й платити.

Журналіста, члена громадської ради при Облдержадміністрації Євгена Маслова насторожують обіцянки, що це буде «якісна та об’єктивна інформація». Маслов також критикує плани влади створити школу юних кореспондентів. Експерт каже, що йому це нагадує СРСР, коли писали твори на тему «Ленін та світовий пролетаріат». А політолог Валерій Дудко вбачає у цьому плани влади на майбутнє - створення нового покоління зручних, "кишенькових журналістів".

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
0,0
Оцените первым
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Комментарии

Объявления
live comments feed...