
До Харкова привезли трамваї та тролейбуси з Європи: що зміниться для пасажирів, - ФОТО

Протягом останніх тижнів у Харкові суттєво поповнився парк міського електротранспорту завдяки домовленостям із європейцями.
Чеські міста передали Харкову вже вживаний у Європі транспорт: сім трамваїв та чотири тролейбуси.
Від початку повномасштабного вторгнення парк електротранспорту у Харкові зазнав великих втрат через ворожі обстріли, тож нова партія трамваїв та тролейбусів — це ще один крок до відновлення, зазначив Харківський міський голова Ігор Терехов.
Напередодні різдвяних та новорічних свят Харків отримав:
- ще шість трамваїв від міста Брно,
- перший із чотирьох багатосекційних трамваїв із Пльзеня,
- чотири великі тролейбуси з Чеських Будейовиць.
Це вже не першій досвід співпраці із Брно та Пльзенем: частина їхньої техніки вже їздить містом і щодня перевозить харків’ян, зазначив Терехов.
ЩО ЗМІНИТЬСЯ ДЛЯ ПАСАЖИРІВ
Пасажири мають відчути зміни: багатосекційні трамваї місткіші, у них більше простору та комфортніший салон.
Пасажири більше не вимушені на зупинці вгадувати, в якому вагоні більше буде людей. Вони краще розподіляються по салону і легше знаходять вільне місце, зазначив експерт з урбаністики Павло Храмов.
Крім того, у секційних трамваїв краща доступність — зокрема для маломобільних людей, людей з інвалідністю та батьків із візочками.
Так, це поки що не повністю низькопідлоговий трамвай, але, подивитесь, як швидко пасажири похилого віку навчаться заходити саме в ті двері, які знаходяться на пониженні. Тут, до речі, є й зворотна сторона — вони будуть залишатись внизу, бо не хочуть лізти на гору. Але це треба сприймати як сигнал — нам потрібні повністю низькопідлогові трамваї, каже Храмов.
Техніка ще має пройти адаптацію й підготовку до роботи на харківських маршрутах.
ПІДТРИМКА ПАРТНЕРІВ
Отримання партії тролейбусів та трамваїв стала можливою завдяки домовленостям із європейськими партнерами, наголосив Харківський міський голова Ігор Терехов.
Важливо розуміти: такі речі не робляться за день. Потрібен час на узгодження між країнами, підготовку документів, технічні перевірки й організацію доставки — особливо під час війни. Було непросто, але результат того вартий.
Нагадаємо, у Харкові подовжено улюблений трамвайний маршрут: добиратися додому стане зручніше
Коментарі