• Головна
  • Зміни у роботі ЦНАПів: що необхідно знати
13:10, Сьогодні

Зміни у роботі ЦНАПів: що необхідно знати

Зміни у роботі ЦНАПів: що необхідно знати

Українці зможуть оформлювати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах.

Оновили перелік обовʼязкових сервісів. Про це повідомили у Мінцифрі. 

Уряд ухвалив постанову, яка визначає точний перелік послуг у центрах надання адмінпослуг. Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори  працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс, говорять вони.

Що змінилось

Ключовими змінами стали:

  • Українці зможуть оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові послуги за один візит до ЦНАПу без поїздок до різних установ;
  • Оновили повний перелік послуг та впровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців. 

Визначили обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:

  • 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання;
  • 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу;
  • 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць. 

Детальніше про оновлення та повний перелік послуг у ЦНАПах можна дізнатись у Дії, додають вони.

Нагадаємо про компенсацію оренди житла для ветеранів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Харків #Харківська область #ЦНАП #послуги #люди
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення