
13:10, Сьогодні
Зміни у роботі ЦНАПів: що необхідно знати

Українці зможуть оформлювати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах.
Оновили перелік обовʼязкових сервісів. Про це повідомили у Мінцифрі.
Уряд ухвалив постанову, яка визначає точний перелік послуг у центрах надання адмінпослуг. Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс, говорять вони.
Що змінилось
Ключовими змінами стали:
- Українці зможуть оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові послуги за один візит до ЦНАПу без поїздок до різних установ;
- Оновили повний перелік послуг та впровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців.
Визначили обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:
- 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання;
- 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу;
- 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.
Детальніше про оновлення та повний перелік послуг у ЦНАПах можна дізнатись у Дії, додають вони.
Нагадаємо про компенсацію оренди житла для ветеранів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
11:46, 25 вересня
16:43, Вчора
Коментарі