• Головна
  • Тренди у розробці брендбуку 2024
Новини компаній
11:20, 18 липня 2024 р.

Тренди у розробці брендбуку 2024

Новини компаній

У світі брендування зміни відбуваються швидко та постійно. Хто прагне бути успішними та впізнаваними, має бути в курсі новітніх тенденцій: розробка брендбуку наразі є досить креативним процесом.

Нагадаємо, брендбук – це те, що робить ваш бренд унікальним, незабутнім, помітним серед конкурентів. Він включає інформацію про використання логотипу, кольорів, шрифтів; передбачає певні тон і стиль спілкування з аудиторією. Насправді брендбук – ціла ідеологія, за якою співробітники компанії повинні слідувати.

Тренди у розробці брендбуку 2024, фото-1

Брендбук та його значення

Коли з'являється брендбук? Зазвичай, цей документ розробляється на етапі становлення бренду. Саме тоді необхідно затвердити корпоративну ідентичність і почати працювати над впізнаваністю. Однак, навіть у вже існуючих брендів бувають моменти, коли необхідно оновити або переглянути брендбук. Це дозволяє бути в тренді, відповідати сучасним стандартам.

Чи обов'язково компанії розробляти брендбук? Так, і ось чому:

  • Впізнаваність, диференціація від конкурентів. Брендбук допомагає зробити ваш бренд неповторним.
  • Одноманітність/консистентність: документ визначає стандарти використання логотипу, кольорів та інших елементів. Це допомагає підтримувати єдиний стиль під час спілкування з клієнтами. Брендбук є своєрідним посібником, який допомагає співробітникам компанії розуміти, як саме використовувати бренд у власній діяльності.
  • Підвищення довіри: імідж компанії, оформлений відповідно до брендбука, викликає у довіру у клієнтів, партнерів.

Також брендбук дозволяє уникнути помилок та суперечок з приводу дизайну, що, врешті-решт, заощаджує час та гроші.

Сучасні тренди у розробці брендбуку 2024

Перейдемо до нашого ідеального брендбука 2024. У даному гайді ми розповімо про останні тренди та підкажемо, як зробити ваш бренд помітним та успішним.

  • Сучасні брендбуки прагнуть максимальної ясності – отже, відкиньте зайві деталі та зосередьтеся на основному.
  • Додайте до свого брендбука інтерактивні елементи/анімацію, щоб привернути увагу аудиторії.
  • Враховуйте індивідуальні потреби аудиторії – персоналізуйте бренд, роблячи його доступнішим.
  • Цікаво: зараз у тренді бренди, які активно підтримують екологічні принципи та засади стійкості. Ваш брендбук має підтримувати цю філософію. Також радимо адаптувати документ для використання на різних платформах, пристроях.

Якщо вам потрібна допомога у створенні якісного брендбуку 2024, зверніться до професіоналів студії Redstone. Наші фахівці допоможуть зробити акцент на ідеях, місії, концепції вашого бренду.

Згадаємо слова відомого дизайнера Пола Ранди: «Брендбук – історія вашого бренду, яку ви розповідаєте світу. І хороша історія – ключ до успішного бізнесу». Не забувайте про це, коли розроблятимете свій брендбук 2024!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...