
Тренди у розробці брендбуку 2024
У світі брендування зміни відбуваються швидко та постійно. Хто прагне бути успішними та впізнаваними, має бути в курсі новітніх тенденцій: розробка брендбуку наразі є досить креативним процесом.
Нагадаємо, брендбук – це те, що робить ваш бренд унікальним, незабутнім, помітним серед конкурентів. Він включає інформацію про використання логотипу, кольорів, шрифтів; передбачає певні тон і стиль спілкування з аудиторією. Насправді брендбук – ціла ідеологія, за якою співробітники компанії повинні слідувати.

Брендбук та його значення
Коли з'являється брендбук? Зазвичай, цей документ розробляється на етапі становлення бренду. Саме тоді необхідно затвердити корпоративну ідентичність і почати працювати над впізнаваністю. Однак, навіть у вже існуючих брендів бувають моменти, коли необхідно оновити або переглянути брендбук. Це дозволяє бути в тренді, відповідати сучасним стандартам.
Чи обов'язково компанії розробляти брендбук? Так, і ось чому:
- Впізнаваність, диференціація від конкурентів. Брендбук допомагає зробити ваш бренд неповторним.
- Одноманітність/консистентність: документ визначає стандарти використання логотипу, кольорів та інших елементів. Це допомагає підтримувати єдиний стиль під час спілкування з клієнтами. Брендбук є своєрідним посібником, який допомагає співробітникам компанії розуміти, як саме використовувати бренд у власній діяльності.
- Підвищення довіри: імідж компанії, оформлений відповідно до брендбука, викликає у довіру у клієнтів, партнерів.
Також брендбук дозволяє уникнути помилок та суперечок з приводу дизайну, що, врешті-решт, заощаджує час та гроші.
Сучасні тренди у розробці брендбуку 2024
Перейдемо до нашого ідеального брендбука 2024. У даному гайді ми розповімо про останні тренди та підкажемо, як зробити ваш бренд помітним та успішним.
- Сучасні брендбуки прагнуть максимальної ясності – отже, відкиньте зайві деталі та зосередьтеся на основному.
- Додайте до свого брендбука інтерактивні елементи/анімацію, щоб привернути увагу аудиторії.
- Враховуйте індивідуальні потреби аудиторії – персоналізуйте бренд, роблячи його доступнішим.
- Цікаво: зараз у тренді бренди, які активно підтримують екологічні принципи та засади стійкості. Ваш брендбук має підтримувати цю філософію. Також радимо адаптувати документ для використання на різних платформах, пристроях.
Якщо вам потрібна допомога у створенні якісного брендбуку 2024, зверніться до професіоналів студії Redstone. Наші фахівці допоможуть зробити акцент на ідеях, місії, концепції вашого бренду.
Згадаємо слова відомого дизайнера Пола Ранди: «Брендбук – історія вашого бренду, яку ви розповідаєте світу. І хороша історія – ключ до успішного бізнесу». Не забувайте про це, коли розроблятимете свій брендбук 2024!
Коментарі