Команда бренду “Епікур” визначила переможця акції “Зайве скидай півляма вигравай” і вручила півмільйона гривень
На початку липня підвели підсумки національної акції від виробника курятини бренду “Епікур” - “Зайве скидай - півляма вигравай!”. Так, українцям запропонували брати участь як у щоденних так і тижневих розіграшах, де призами стали смарт-годинники, блендери, роботи-пилососи та багато іншого, так і у фіналі позмагатися за головний приз - півмільйона гривень.
Визначення головного переможця відбулося в прямому ефірі на офіційній сторінці “Епікур” (https://www.facebook.com/epikur.official). Ним став житель міста Одеса - Ігор.
“За час акції, один раз став переможцем щоденного розіграшу і виграв тоді блендер. На той час вирішив відмовитися забирати подарунок, та сказав представникам команди Епікуру, що приїду краще по головний приз. Тоді десь в глибині душі вірив, що стану переможцем”, - пригадує Ігор.
Святкове вручення сертифікату від команди “Епікур” відбулося 13 липня, адже крім грошового призу, одесит напередодні став татусем маленької дівчинки.
“Коли мені телефонували представники Епікуру, був на роботі і зайнятий, не зміг з ними поспілкуватися. Тому про те, що став головним переможцем дізнався спершу від тещі, і подумав, що вона мене розігрує. Коли ж ще раз подзвонили представники “Епікур”, тоді зрозумів, що це все насправді, і вже не зміг працювати, настільки переповнювали емоції”, - ділиться Ігор.
За кілька днів після виграшу Ігор став татусем і в його сім’ї з’явилася донечка. І команда Епікуру привітала з народженням дитини.
“Дякую команді Епікуру за якісну продукцію без антибіотиків і стимуляторів росту. Один раз спробувавши курятину бренду “Епікур”, купувати та їсти іншу курятину неможливо Моя сім’я довіряє цій торговій марці, а тому постійно купуємо курятину лише Епікур і їздимо трішки далі за покупками, щоб придбати саме цей бренд”, - додав Ігор на завершення.