• Головна
  • Новий принцип точної відповідності AdWords
Реклама
12:06, 12 березня 2017 р.

Новий принцип точної відповідності AdWords

Реклама

В кінці березня Google «викотив» новий алгоритм, за яким контекстні оголошення підбираються під пошукові запити.

У цій статті ви дізнаєтеся як тепер працює точна відповідність AdWords і чим це загрожує. Но если вы работаете со http://smart-web.com.ua, то вам не о чем беспокоится. Качественная раскрутка сайтов гарантирована!

Як було

Google показував рекламу, коли запит користувача в точності збігався з ключовим словом. Додаткові слова до, після або в середині фрази були відсутні.

Приклад: ключевик «купити нову підлогу». Користувач бачить рекламу тільки, якщо вводить «купити нову підлогу», а не «новий підлога купити зараз» і не «хочу купити нову підлогу».

Єдине і множинне число, неправильне написання, приставки-закінчення, сленг, абревіатури не в рахунок. Тому варіанти «купити стать», «купити нове підлогове покриття» і навіть «купитипокриттяпідлогове», швидше за все, спрацюють.

Як стало

Google розширив визначення точної відповідності, щоб включити близькі варіанти. Що змінюється?

Функціональні слова

Google включає прийменники, сполучники, артиклі для зв'язку слів у поєднаннях і пропозиції. При цьому вони не мають особливого значення.

Система також враховує, впливає функціональне слово на сенс фрази. Наприклад, Google знає, що «поїзд у Рим» і «поїзд з Риму» – не одне і те ж.

Пошуковик відрізняє «ремонт під ключ»:

адвод1

адвод1

від «ремонт ключів»:

адвод2

адвод2

Google також розрізняє словоформи. Порівняйте: «купити кий» і «купити киї»:

адвод3

адвод3

Змінений порядок слів

У точній відповідності порядок слів більше не важливий. AdWords покаже оголошення, навіть якщо користувач був нетверезим і вводив запит навмання.

Різний порядок слів не завжди означає різні наміри. Просто люди по-різному мислять і формулюють думки.

адвод4

адвод4

Розберемо на прикладі. Окей, Гугл, потрібна фольга:

адвод5

адвод5

Google не зрозумів. Доповнюємо запит: «фольга купити». Неграмотно, звичайно, але в інтернеті все можна. У видачі:

адвод6

адвод6

Тепліше, але не зовсім. Так, забули сказати: ми шукаємо тиснену фольгу. Уточнюємо запит:

адвод7

адвод7

Людина б наше прохання не зрозумів, але Google здогадався. Запит не популярний, але релевантні результати. Невже хтось платить за ключову фразу «фольга купити тиснення»?

Користувачі зазвичай не заморочуються над формулюваннями, тому нововведення в AdWords до речі.

Одне «але»: Google сам слова в ключі не додає, тому якщо ключ «нове покриття купити», а хтось шукає «фірмове нове покриття купити», оголошення в прольоті.

І ще. Якщо зміна порядку слів впливає на загальний сенс запиту, AdWords також не покаже оголошення. Наприклад, «поїзд з Берліна в Париж» зовсім не те, що «поїзд з Парижа до Берліна».

Теоретично зміни у принципі точного відповідності AdWords всім на користь.

У що це виллється

Якщо у вас ретельно вивірений список ключевиков в AdWords з усіма можливими варіаціями, для вас мало що зміниться. Якщо ви дієте інтуїтивно і навскидку, можна трохи розслабитися. Google заявив, що приблизно 30% користувачів визнали покращення від нового алгоритму.

Оскільки збільшиться кількість запитів, які система враховує, зросте і CTR оголошень. Рекламодавці отримають більше трафіку. Причому ціни приємно здивують: ключі в точній відповідності показують більш високий показник якості, вартість кліків нижче.

Як використовувати оновлений алгоритм

Ви знаєте, як система відбирає оголошення? Створіть рекламу, яка точно співпадає з пошуковими запитами. Мінус в тому, що не можна передбачити, як користувачі будуть формулювати запити.

Широке відповідність більше схоже на стрілянину з гармати по горобцях. Коли реклама менш релевантна, шанси на конверсію падають.

Таргетируйте не слово або фразу, а намір, яке людина виражає ними. Вони можуть виглядати по-різному, але мета одна. Створюйте кампанії не навколо запитів, а навколо намірів.

Високих вам конверсій!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#НовийпринципточноївідповідностіAdWords
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...