Новий принцип точної відповідності AdWords
В кінці березня Google «викотив» новий алгоритм, за яким контекстні оголошення підбираються під пошукові запити.
У цій статті ви дізнаєтеся як тепер працює точна відповідність AdWords і чим це загрожує. Но если вы работаете со http://smart-web.com.ua, то вам не о чем беспокоится. Качественная раскрутка сайтов гарантирована!
Як було
Google показував рекламу, коли запит користувача в точності збігався з ключовим словом. Додаткові слова до, після або в середині фрази були відсутні.
Приклад: ключевик «купити нову підлогу». Користувач бачить рекламу тільки, якщо вводить «купити нову підлогу», а не «новий підлога купити зараз» і не «хочу купити нову підлогу».
Єдине і множинне число, неправильне написання, приставки-закінчення, сленг, абревіатури не в рахунок. Тому варіанти «купити стать», «купити нове підлогове покриття» і навіть «купитипокриттяпідлогове», швидше за все, спрацюють.
Як стало
Google розширив визначення точної відповідності, щоб включити близькі варіанти. Що змінюється?
Функціональні слова
Google включає прийменники, сполучники, артиклі для зв'язку слів у поєднаннях і пропозиції. При цьому вони не мають особливого значення.
Система також враховує, впливає функціональне слово на сенс фрази. Наприклад, Google знає, що «поїзд у Рим» і «поїзд з Риму» – не одне і те ж.
Пошуковик відрізняє «ремонт під ключ»:
адвод1
від «ремонт ключів»:
Google також розрізняє словоформи. Порівняйте: «купити кий» і «купити киї»:
адвод3
Змінений порядок слів
У точній відповідності порядок слів більше не важливий. AdWords покаже оголошення, навіть якщо користувач був нетверезим і вводив запит навмання.
Різний порядок слів не завжди означає різні наміри. Просто люди по-різному мислять і формулюють думки.
адвод4
Розберемо на прикладі. Окей, Гугл, потрібна фольга:
адвод5
Google не зрозумів. Доповнюємо запит: «фольга купити». Неграмотно, звичайно, але в інтернеті все можна. У видачі:
Тепліше, але не зовсім. Так, забули сказати: ми шукаємо тиснену фольгу. Уточнюємо запит:
адвод7
Людина б наше прохання не зрозумів, але Google здогадався. Запит не популярний, але релевантні результати. Невже хтось платить за ключову фразу «фольга купити тиснення»?
Користувачі зазвичай не заморочуються над формулюваннями, тому нововведення в AdWords до речі.
Одне «але»: Google сам слова в ключі не додає, тому якщо ключ «нове покриття купити», а хтось шукає «фірмове нове покриття купити», оголошення в прольоті.
І ще. Якщо зміна порядку слів впливає на загальний сенс запиту, AdWords також не покаже оголошення. Наприклад, «поїзд з Берліна в Париж» зовсім не те, що «поїзд з Парижа до Берліна».
Теоретично зміни у принципі точного відповідності AdWords всім на користь.
У що це виллється
Якщо у вас ретельно вивірений список ключевиков в AdWords з усіма можливими варіаціями, для вас мало що зміниться. Якщо ви дієте інтуїтивно і навскидку, можна трохи розслабитися. Google заявив, що приблизно 30% користувачів визнали покращення від нового алгоритму.
Оскільки збільшиться кількість запитів, які система враховує, зросте і CTR оголошень. Рекламодавці отримають більше трафіку. Причому ціни приємно здивують: ключі в точній відповідності показують більш високий показник якості, вартість кліків нижче.
Як використовувати оновлений алгоритм
Ви знаєте, як система відбирає оголошення? Створіть рекламу, яка точно співпадає з пошуковими запитами. Мінус в тому, що не можна передбачити, як користувачі будуть формулювати запити.
Широке відповідність більше схоже на стрілянину з гармати по горобцях. Коли реклама менш релевантна, шанси на конверсію падають.
Таргетируйте не слово або фразу, а намір, яке людина виражає ними. Вони можуть виглядати по-різному, але мета одна. Створюйте кампанії не навколо запитів, а навколо намірів.
Високих вам конверсій!