Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України. Про це повідомили на Укрзалізниці.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування. Нагадаємо, онлайн систему Укрзалізниця відновлює вже добу.
Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості, зауважили залізничники.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня квитки можна купити лише в офлайн-режимі.
Як придбати квитки на потяги:
- Квитки продаються через каси. Каси посилено персоналом, розширено графіки роботи.
- На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
- У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (, можуть не бути наявні місця всіх класів)
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то:
Відразу після відновлення онлайн-сервісів пасажирів буде проінформовано, і всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на ➡ services.uz.gov.ua@gmail.com.