Виставковий проект: Неореалізм. Польська фотографія. 1950-1960-ті

На думку польського теоретика Павла Мосицького знімки фотографів: Єжи Левчинського, Марека П'ясецького, Тадеуша Ролке, Софії Рідет з перших десятиліть по Другій Світовій війні, – наче уламки втраченої або незавершеної стрічки, яка у свою чергу нагадує якійсь неіснуючий фільм італійського неореалізму. Польська повоєнна фотографія та італійське неореалістичне кіно, таким чином, зустрічаються в не-дуже-реалістичному пункті, де ані фільм, ані фотографія вже не є самодостатніми, а належать до більш загальної, хоча і розпливчатої, ідеї образу.

Зв’язок між неореалізмом і польською фотографією 1950-1960-х років та його впливом на видатних фотографів складає концепцію виставки.

Куратор проекту: Рафал Левандовський (Польща).