Бізнес на харківських дорогах. І жодної вам корупції



За рік, поки Володимир Чумаков працює радником харківського мера з питань ЖКГ та очолює Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міськради, заснована ним фірма заробила понад 100 мільйонів гривень на ремонті харківських вулиць.

Нещодавно заступник харківського губернатора Валентин Дулуб здивувався настирливості журналістів, які розкопали дані про справжніх власників фірми, що отримала 116 млн грн. за постачання бітуму місцевому облавтодору. Нагадаємо, що мова йшла про бізнес-парнерів батька харківського губернатора Михайла Добкіна.

Підлеглий Добкіна, якого журналісти змусили коментувати цю визначну подію (а сто мільйонів не кожен день розігрується навіть в Донецьку), прогнозовано заявив, що нічого поганого у тому тендері не було. А якщо є питання – то до правоохоронців. Звичайно, добкінські партнери могли зірвати свій куш у чесній і конкурентній боротьбі. Тим більш, що їх фірми «Реал-НП» нещодавно продала облавтодору бензин по 8,20 грн за літр, що за нинішніми часами – просто фантастично дешево.

Тож звернемо увагу харків’ян на наступну історію бізнес-успіху. Відразу обмовимось, що «Наші гроші» у жодному випадку не підозрюють нікого з нижчевказаних громадян у тендерній змові, завищенні ціни чи неякісному виконанні робіт. Просто вважаємо, що виборці мають знати своїх героїв в лице.

Отже у квітні 2009 року на міських тендерах Харкова з’явився потужний гравець – ТОВ «Паркінг+». Воно почало масово вигравати тендери на ремонт доріг та вулиць, які проводило управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міськради (нижче наведемо повний перелік укладених угод). Протягом одного року компанія отримала підряди на 90,17 млн грн.

Зазвичай такі ситуації означають, що той, хто проводить тендер, має беззаперечну повагу до авторитету фірми. І віддає цьому авторитету належне. Тож не дивно, що цей авторитет і професійність фірми-виконавця з часом виштовхує її власника на нові кар’єрні горизонти.

Саме це і відбулось з Володимиром Чумаковим, власником ТОВ «Паркінг+». У травні 2010 року мер Харкова Геннадій Кернес призначає його своїм радником з питань ЖКГ і водночас директором Департаменту будівництва та шляхового господарства. Того самого, чиї тендери оптом і в роздріб вигравав «Паркінг+».

Володимир Миколайович з честю виходить з ситуації. Він складає з себе директорські повноваження в приватній фірмі, аби не вступати в конфлікт з законом, який забороняє державним людям отримувати приватну зарплату. А в засновниках «Паркінг+» з’являється компанія “Валдхем трейдінг корп” з острову Тортола – одного з найпопулярніших офшорних місцин серед Британських Віргінських островів, де жодним чином не розкривають власників місцевих компаній.

Ще раз нагадаємо про нашу принципову позицію: ми не вважаємо, що Геннадій Адольфович чи Володимир Миколайович мають стосунок до віргінської офшорки. Тому історію подальших успіхів «Паркінг+», коли воно продовжило вигравати тендери будівельного департаменту, очолюваного екс-директором фірми, ми відносимо на авторитет компанії, завойований якісним виконанням попередніх підрядів міської влади.

А успіхи були визначні. Протягом 2010 року «Паркінг+» лише додав обертів і виграв тендери на 121,60 млн грн. Можна не сумніватись, що і цього року у компанії і харківських вулиць все буде добре. Мерія тільки почала проводити тендери на ремонтні роботи, які мають проводитись в теплу пору року. І ось 4 травня управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міськради за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Паркінг+» на суму 14,21 млн грн. щодо капітального ремонту вул. Чернишевської.

До речі, ми не випадково акцентували увагу на тому, що Володимир Чумаков має статус радника мера з питань ЖКГ. Оскільки він також відомий як засновник ТОВ «Харків Екоресурс», яке з також з весни 2009 року до цього часу виграло низку тендерів місцевих органів влади та підприємств на вивезення сміття.

І ще один момент для найдопитливіших читачів. «Паркінг+» займалось ремонтом довкола станції метро Олексіївська. Однак компанія вела зовнішні роботи і немає стосунку до скандального оснащення станції лавочками за ціною «Жигулів».

Здобутки ТОВ «Паркінг+» на тендерах будівельного департаменту Харківської міськради

договору

Дані: «Вісник державних закупівель»

Наші гроші