Сьогодні багато абітурієнтів, які намагалися зареєструватися у кабінетах вступника, не змогли це зробити.
Як виявилося - проблема в пошті, а саме в одному із поштових сервісів (gmail), який блокує листи через велику кількість звернень. Про це повідомили в Державному підприємстві "Інфоресурс", яке відповідає за систему реєстрації.
Як зауважили відповідальні особи, минули роки такої проблеми з сервісом gmail не існувало. Пізніше на підприємстві зазначили, що вдалося вирішити технічні питання й через всі поштові сервіси реєстрація доступна.
Хоча частина користувачів наголосила на офіційному інтернет-представництві "Інфоресурс", що проблеми і досі існують.
Вже другий день не можемо зареєструвати! Чому такі важливі речі робляться і виправляються в останню чергу???
Два рази проводив реєстрацію листи, про активацію акаунта, чекаю вже другий день, надіюсь, що все буде добре.
А, може, вам щось поміняти, а не ганяти абітурієнтів туди-сюди
Але це проблеми не систематичні. Зокрема у тих, хто не почистив кеш на почтовому сервісі Укрнет, або через власну неуважність, або через технічні непорозуміння, наголосили реєстратори.
Електронний кабінет вступника
Електронний кабінет вступника – це персональна веб-сторінка в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) для подання заяв до закладів освіти та відстеження статусу вступу онлайн.
Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. У 2025 році реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня, нагадують в МОН.
Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 19 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується о 18.00 1 серпня 2025 року.