На лекції поговоримо, що таке маркетинг та за якими законами він працює у сучасному цифровому світі.

Ви дізнаєтесь, як українці та світ будують бізнес, що таке інсайт та де його шукати. На практичній частині сформуємо бізнес-проблему реального бренду та розробимо інсайт.

Для кого:
Маркетологи та маркетинг-директори, які:
— хочуть зрозуміти, як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху;
— хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій;
— вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату.

Програма:
1. Огляд бізнес-реальності.
2. Нейромаркетинг. Зміна парадигм прийняття рішень.
3. Що таке досвід споживача? Мапа споживацького досвіду. 4. Як ії розробляти та для чого.
5. Інсайт. Розуміння споживацького інсайту.
6. Методологія consumer decision journey.
7. Маркетинговий инструментарій. Вибір різних компонентів комунікаційної екосистеми. Диджитал тренди та що з ними робити.
8. Image та performance маркетинг. Сценарії використання та бізнес задачі.
9. Структура KPI та трекінг бізнес-результатів.

Лектор: Роман Гавриш (Roman Havrysh), засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance
Стоимость: 2100 грн.
Регистрация: http://bit.ly/31vKb9b
Вопросы задавать Таня Каменева (Tanya Kameneva) +38 066 709 15 44