Шестигодинний воркшоп про підходи до створення веб-проектів на кейсах учасників та спікера.

Про спікера

Ігор Стефурак — засновник Воркселератора. Шість років працює з потоком стартапів у акселераторі GrowthUP — керує акселераційною програмою. У 2016 запустив 4 веб-проекти, 2 з них продав. Профіль на Фейсбуці.

Кожен проект повинен починається з проблеми, яку ви ідентифікували і хочете вирішити. Далі з’являється ідея з деталями: хто клієнт, як це працюватиме, за що брати гроші.

На практиці 90% проектів починаються з ідеї: «Хочу зробити отаке, звучить перспективно». На цьому все й закінчується, бо ідеї не витримують зіткнення з реальністю. Тому варто починати з проблеми і якомога швидше отримати результат.

Не обов’язково програмувати самотужки чи наймати команду програмістів. Перевірте задумане руками: зробіть першу версію продукту без програмування, знайдіть користувачів, отримайте зворотній зв’язок.

Для кого

Воркшоп для команд (1-2 людини), які знаходяться у одній із ситуацій:

I. Не вмієте програмувати, але маєте ідею. Ви дізнаєтеся з чого почати, як отримати результат швидко і дешево.

II. Вмієте програмувати, але не знаєте як монетизувати розробки. Ви дізнаєтеся про підхід до побудови бізнесу на програмних продуктах.

III. Маєте проект і команду, але за кілька місяців роботи не отримали результату. Дізнаєтеся чому так сталося і як це виправити.

Контент

Воркшоп складається з двох частин, які йдуть паралельно.

Перша частина про бізнес, підхід до створення першого продукту без програмування. Друга частина присвячена проектам учасників — розберемо проблеми і питання, вирішимо що робити далі.

  • Вступ (1.5 год)

Чим веб-проект відрізняється від МАФа з шаурмою. Ключові терміни. Цикл життя веб-проекта.

  • Від ідеї до запуску (1.5 год)

Для чого створювати веб-проекти. Чому першу версію продукту варто робити без програмування. Які навички вам потрібні. Коли і де шукати співзасновника. Бізнес-моделі.

  • Інструменти (1 год)

Де шукати і як вибирати інструменти. Скільки коштує запуск і підтримка.

  • Користувачі (1 год)

Коли починати шукати користувачів. Шість підходів до пошуку. Робота з користувачами.

  • Результати і що робити далі (1 год)

Що очікувати від запуску. Що робити коли вийшло. Що робити коли не вийшло.

Кількість місць: 20.

Вартість: 500 грн.

Коли: 14 жовтня с 11:00 до 18:00.

Подія на Facebook: facebook.com/events/426074701121922.