Куди йдуть гроші на піар ЄВРО-2012

Як ми вже повідомляли, "Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» 9 листопада за результатами тендеру уклав угоду вартістю 8,15 млн грн. з ТОВ "ТД «Дельта-Інвест» на проведення рекламної компанії в друкованих засобах масової інформації, радіо та інтернет-ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Євро-2012.

Реклама  мала бути розміщена в жовтні-грудні 2011 року у найбільш рейтингових друкованих ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Чемпіонату Європи з футболу.

«Фактично йдеться про зловживання бюджетними коштами і підтримку «братських» структур та медіа, оскільки цілком очевидно, що є марнотрацтвом розміщувати рекламу в українських ЗМІ про те, що Україна є привабливою для інвесторів в той час, коли треба робити все, щоб вона справді стала привабливою і переконувати в цьому іноземних інвесторів через іноземні ЗМІ», — наголосив у своєму коментарі віце-спікер Верховної Ради Микола Томенко.

Як бачимо, іншого чекати й не довелося. Без сумніву, журі конкурсу обрало «найдостойніших» - віце-прем’єр-міністр по ЄВРО-2012 Борис Колесніков "обрав" ЗМІ свого друга і партнера Ріната Ахметова.

Першими провальними ластівками рекламної кампанії України до ЄВРО-2012 стали сумнозвісні Спритко і Гарнюня (у стилі японського аніме), які були створені в рамках кампанії під гаслом «Україна = відкритість».

Покращення іміджу України за кордоном коштувало нам 100 тисяч доларів із державного бюджету. Нагадаємо, що ці образи так і не використали: МЗС, відчувши негативні настрої аудиторії, швиденько від них відмовилося.

От і сьогодні українські піарщики вирішили не відходити від старих «традицій» і зробити малоефективну, але дуже дорогу рекламу: на фото зображений будівельник, який «чекає на ЄВРО». Тут виникає питання: як можна розміщувати у ЗМІ та на білбордах інформацію про те, що «нам потрібне ЄВРО і воно буде добре проведено, адже в українців ніколи не було сумнівів у необхідності проведення чемпіонату?! І чому величезні суми витрачаються ні на що, коли за менш ніж 200 днів до початку чемпіонату у нас залишаються нагальні питання, які потрібно профінансувати і вирішити?

Який «глибокий» задум виник в голові рекламщиків — теж пояснити важко. Хіба що, із суми у більш ніж 8 мільйонів гривень їм виділили «достойну» оплату.

Проте, є більш реалістичніше припущення: на рекламі до Євро вирішили зекономити, відклавши ці гроші «на чорний день» у чиюсь глибоку кишеню…

Неадекватними виглядають ці суми на фоні того, що навіть звичайні українці, які вміють тримати камеру в руках, можуть прорекламувати свою країну краще і за смішні кошти. Так, цієї осені один юнак відзняв відеоролик до Євро-2012… всього за 30 доларів.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов

Курс валют от Obmenka.kh.ua
Покупка
Продажа
USD
26,02
26,05
EUR
30,85
31,00
RUB
0,418
0,421