Креатив — це не про слова.
Що потрібно, щоб придумати цікавий текст, сценарій ролика, концепцію чи ідею? Слова? Так, в останню чергу. Ми поговоримо про інструменти, які набагато важливіші за слова у креативі, та зрозуміємо, як підступитися до загадкового креативного процесу.
За два дні ми навчимося будувати креативний flow, шукати інсайти, працювати з креативними техніками, стилями й жанрами. А головне — спробуємо працювати з усіма цими інструментами на практиці.
ІНСТРУМЕНТ
Ви навчитеся складати план креативної роботи, зрозумієте, що таке інсайти та як їх шукати, а також ознайомитеся з головними креативними техніками та їх варіаціями.
Ви навчитеся складати план креативної роботи, зрозумієте, що таке інсайти та як їх шукати, а також ознайомитеся з головними креативними техніками та їх варіаціями.
Для кого:
Для копірайтерів, артдиректорів, сценаристів, SMM-менеджерів і всіх, хто хоче розібратись, як працюють креативні техніки в рекламі.
Для копірайтерів, артдиректорів, сценаристів, SMM-менеджерів і всіх, хто хоче розібратись, як працюють креативні техніки в рекламі.
Лектор: Аня Гончарова
Співзасновниця і креативна директорка DRAMA QUEEN. Кріейторка і бренд-стратег. У рекламі — понад 10 років. Працювала з брендами Uklon, L'oreal, Kachorovska, «Моршинська», «Оболонь», Milka, «Корона», Kyivstar, Goodwine, Laba, SKVOT та іншими. Була провідною копірайтеркою Banda Agency, Saatchi&Saatchi Ukraine, Adventa LOWE.
Співзасновниця і креативна директорка DRAMA QUEEN. Кріейторка і бренд-стратег. У рекламі — понад 10 років. Працювала з брендами Uklon, L'oreal, Kachorovska, «Моршинська», «Оболонь», Milka, «Корона», Kyivstar, Goodwine, Laba, SKVOT та іншими. Була провідною копірайтеркою Banda Agency, Saatchi&Saatchi Ukraine, Adventa LOWE.
Питання: Женя, +380 67 727 51 79